sâmbătă, 24 ianuarie 2009

discursul lui Lawrence Ellison

Lawrence Ellison, preşedintele Oracle, le-a ţinut următorul discurs studenţilor care au terminat facultatea Yale. N-a putut sa-şi termine discursul, deoarece a fost dat jos de pe scena.

“Dacă mă uit la voi nu văd nici un viitor fericit, nu văd nici un director proeminent. Acum, sigur sunteţi bulversati. Asta e normal. Totuşi, vă puteţi intreba, cum vin eu, Larry Ellison, care n-am terminat facultatea, ca să vă judec pe voi, studenţii celei mai renumite facultaţi? Staţi să vă explic!

Deoarece eu, Lawrence Ellison, al doilea cel mai bogat om al planetei, am picat la facultate și voi nu. Deoarece Bill Gates, cel mai bogat om al planetei, a picat la facultate și voi nu. Deoarece Paul Allan, al treilea cel mai bogat om al planetei a picat la facultate si voi nu. Și deoarece Michael Dell, care momentan este doar pe locul nouă, a cazut și el de la facultate și voi nu. Și domnul respectiv este în ascensiune.

... Acum, sunteți clar foarte bulversați! Și asta este foarte, foarte normal.

Dați-mi voie să vă încurajez, n-ați terminat degeaba facultatea și n-ați făcut degeaba rost de diplomă. N-ați pierdut cinci ani degeaba. Din dontră, ați învățat să munciți pentru bani puțini, să vă faceți cunoștințe și să faceți cunoștințe(mai deaproape) cu cuvântul TERAPIE. Toate acestea sunt foarte utile. O să aibe lumea nevoie de silitori ca voi. O să aveți nevoie de cunoștințe, de programare la psiholog. Fiindcă voi n-ați căzut la facultate, n-o să fiți niciodată printre primii zece cei mai bogați oameni de pe Pamânt. Și va trebui să vă împăcați cu un salariu de 200.000 de dolari pe an, salariul urmând să îl primiți de la un fost coleg de facultate, care a căzut la examene și a fost dat afară!

Acum probabil vă gândiți dacă mai e vreo speranță pentru voi. Nici o șansă! Voi sunteți deja pierduți. Deja aveți creierul distrus în proporție foarte mare,... irecuperabila.

Acum mă adresez celor care nu au terminat facultatea:

LASAȚI BALTĂ FACULTATEA, FACEȚI-VĂ BAGAJELE ȘI PLECAȚI ! Nu reveniți !

Îndeplinițivă visurile ! fiindcă sigur vă spun că, dacă vi se distruge creierul, veți dispărea mai repede de pe scena afacerilor decât dispar eu acuma de pe această scena grație agenților de paza !”

Niciun comentariu: