vineri, 30 ianuarie 2009

:-)

Doi bătrânei, după ce s-au îmbătat, au decis să meargă la o casă de
toleranță. Odată ajunși acolo patroana îi priveste cu atenție, o cheamă
pe servitoare și îi zice:

- Du-te în primele două camere și pune câte o păpușă gonflabilă în
fiecare pat. Moșii ăștia sunt atât de beți încât nu-și vor da seama de
diferență. N-am de gând să-mi folosesc fetele pentru nenorociții ăștia
de moși. Servitoarea indeplineste ordinele și bătrâneii se duc în
respectivele camere și "îndeplinesc tema ce corespundea locului".
În drum spre casă, unul dintre bătrâni zice:
- Cred că femeia care a fost cu mine era moarta!
- Moarta? Spune celălalt. De ce crezi asta?
- Păi un s-a mișcat și nici n-a vorbit în timp ce faceam dragoste.
- Putea fi chiar mai rău, spuse celălalt. Eu cred ca a mea era
vrajitoare!
- Vrajitoare!!! De ce naiba zici asta?
- Pai.,să vezi, când eram la preliminarii am mușcat-o un pic de
fund,atunci ea mi-a tras o bașina în față, a ieșit zburând pe fereastră
și în plus mi-a mai luat cu ea si proteza!!!

Niciun comentariu: